4/09/2015

TOUGH ENOUGH



Sain tän ihanan repun työkavereilta läksiäis lahjaks.    

Mun työharjoittelu loppu viimeviikolla ja aika haikeata oli lähteä. Kolme kuukautta on aika pitkä aika ja just kun oli kunnolla päässyt työn makuun piti lopettaa. Oon kyllä kiitollinen että tutkintooni kuuluu työharjoittelu se oli ehdottomasti yksi parhaista kokemuksista ja opin niin paljon. Ennen työharjoittelua uskalsin juuri ja juuri mainita Cv:ssäni että osaan esimerkiksi käyttää Adoben CC ohjelmia nyt tuntuu siltä että olen jo ihan konkari niillä ja osaan tehdä melkein mitä vaan mieleen juolahtaa. Suurkiitos Samille joka jakso auttaa ja vastata mun kaikkiin tyhmiinkin kysymyksiin, ilman minkäänlaisia epätoivon merkkejä. 
En koskaan ajatellut että tapahtumatuotanto voisi olla mun juttu ennen tätä työharjoittelua, näin kävi vähän niin kuin vahingossa. 
Viimevuoden puolella Arcada ES piti Fitness alan yritysten tapahtuman meidän koululla ja menin urheiluhulluna paikalle kuuntelemaan. Tuleva esimieheni Saana piti hyvän esittelyn Tough Vikingista ja minä olin myyty. Menin tapahtuman jälkeen innokkaana juttelemaan Saanalle ja samana iltana lähetin työhakemuksen hänelle. Hupsista keikkaa ja Tough Vikingille päädyin. Olen onnellinen päätöksestäni vaikka olin kaavaillut itselleni jotain aivan muuta harjoittelu paikkaa, kun asiaa nyt miettii on aivan itsestään selvää että Tough Viking oli minulle paras mahdollinen valinta.
Tough Viking on pieni yritys joten työtehtävät oli todella monipuolisia eikä yksikään päivä oikeasti ollut samanlainen. Alussa melkein hirvitti miten paljon vastuuta mulle annettiin ja pärjäisinkö kaikista työtehtävistä. Tapahtumatuotanto on siitä kiva että näet konkreettisesti sun tuloksen, sulla on deadline eikä koko vuotta samaa diibadaabaa mitä monessa muussa toimisto työssä on.
Työkaverini olivat aivan mahtavia ja jokaisella oli oma vahva persoona. Tough Vikingin puolella todella ollaan kovia. Muutaman ihminen saa aikaan niin ison tapahtuman eikä kukaan varmaan arvaisi kuinka monta heitä oikeasti on tapahtuman takana. Saana kuka mut palkkasi on ihmenainen, yksi inspiroivimmista ihmisistä ketä oon tavannut. Ei mikään ihme että firman pojat kutsuvat häntä super Saanaksi. Toimistolla oli aina niin hauskaa kiitos siitä kaikille myös Kohu-Liven työntekijöille. Kohu-Liven harjoittelijat ja harjoittelija toverini Tough Vikingilla oli aivan mahtavia ja tiedän että tuun näkemään teitä vielä paljon. Harjoittelu oli upea matka ja tulee kaikkia kova ikävä. Onneks voin käydä koska vaan ja tuun jatkossakin näkemään teitä työn merkeissä en vaan 8h päivässä mihin jo totuin.

Kiitos tästä kolmesta kuukaudesta ootte kaikki mahtavia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti