9/14/2014

TIGER COVER


Ei mikään paras kuva tästä makeesta iphone kuoresta joku löyty Barcelonasta mutta saa kelvata.

Puhelin ei oo ikinä ollu mulle mikään tärkeä asia ja oon ehkä vähän vanhanaikanen mutta mulle riittää että voin soittaa ja tekstaa. Tottakai surffaan instagramissa ja netissä sillon tällön mutta oon oikeesti aika laiska sociaalisessa mediassa omasta mielestäni ja se kyl näkyy myös mun facebook seinällä ja myös instagrammis, päivitän harvoin. Mua vähän jopa ärsyttää ihmiset jotka elävät puhelimensa läpi. Hyvä esimerkki on helsingin starbucks johon käveltiin sisään siskonkaa yks päivä. Paljon seurueita, nuoria ja vanhoja ja kaikki näpläs puhelimiaan ja näpsi kuvia kahveistaan niinkun millään muulla sillä hetkellä ei olisi väliä kun sillä että voi ilmoittaa siitä maailmalle että istuu nyt kahvilla ystävän kanssa mutta näplää puhelinta ja valitsee sopivaa filteriä kahvikuvansa päälle sen siaan että oikeesti seurustelisi tän ystävän kanssa. No ei siinä kai mitään jos ystävä tekee tätä samaa toisella puolella pöytää...On vaan surullista että puhelin vaikuttaa välillä kiinnostavammalta kun omat ystävät ja läheiset. Toivon salaa että toi kehitys menis vähän taakseppäin, et ihmiset vähän kyllästyis niiden luureihin pikkuhiljaa. Anyway nautin ehkä eniten puhelimessani siitä että se perus toimii. Iphonen ostin siks että tykkäsin sen simppelistä käyttöjärjestelmästä ja ulkonäöstä, plussana joo siihen saa kivoimmat kuoret. 

Viikonloppu on menny mukavasti. Perjantaina olin ilta vuorossa jonka jälkeen näin fannya Santa Feessä nachojen ja viinilasin parissa. Lauantaina vietin vapaapäivää, ehin käydä pitkällä aamusalilla ja illalla tehtiin Gretan ja Nikinkaa pizzaa meillä. Tänään oli taas töitä ja senjälkeen ruokaa Olin vanhemmilla. Tähän on hyvä päättää viikko ja toivottaa uus tervetulleeksi. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti