1/17/2014

FRUKOST


Kuvia eiliseltä, siskon miehen kissa poseraa. 

Eilen mulla piti olla matikan tentti mut se peruuntu aamulla koska opettaja oli kipeenä. Raivostuttavaa koska ehin lähteä kouluun. Nyt se pidetään ens viikolla…Koska päivästä tuli vapaapäivä lähin espooseen siskon lua aamupalalle, mun tapauksessa lounaalle. Käytiin myös ikeassa ja askossa ja kotiin lähti yhtä sun toista sisustus tavaraa. Oon ihan koukussa sisustamisee, se on niin hauskaa! Harmi vaan että rahat ei iha anna mahdollisuutta kaikkeen. Shoppailu reissun jälkeen käytiin viel salilla. Illan päätteeks päätin lähteä Olin ja parin sen luokkalaisenkaa taco bingoon. Aluks kun kuulin et taco bingoon aattelin et mitä ihmettä tää on, mut kyseessä oli tosi kiva tapahtuma jonka paikka aina vaihtuu ja tällä kertaa se oli Pueblossa joka on eerikinkadulla. Olin siellä ekaa kertaa ja suosittelen kovasti, tosi viihtysä paikka. Taco bingo toimi niin että kaikille jaettiin bingo laput ja sitte voittajille oli drinkkilippuja ja lahjakortteja, nimi vaan siitä että paikassa myytiin tacoja. Kuulostaa ehkä tosi rändomilta mut  siel oli iha huippu hyvä meininki. Hyvää musaa ja hauskaa porukkaa, löysin myös ehkä uuden suosikki drinkkini. Ens viikolla on pizzabingo ja oon todellakin menossa sinne! 

3 kommenttia:

  1. haha vitsi toi kuulostaa hauskalta ja bingo on just hyvä ku kaikil on samat mahikset! :D ei tarvii olla mikää pro pelaaja

    VastaaPoista
  2. MENNÄÄ taco bingooo !! mä oon messis millo mennää tysyt :):)

    VastaaPoista
  3. Seuraava on vissii 13.2 se on oikeesti iha sika kivaa ja kunno hyvä meiniki ja hauskaa porukkaa :D

    VastaaPoista