5/10/2013

ENERGY BOOST


Uusia treeni vaatteita ja kauvan odotetut uudet lenkkarit

En oo mikää välineurheilia mut en kehtaa ees myöntää kuinka kauvan oon juossu mun vanhoissa halvoissa Stadiumin socin tossuissa. Uudet lenkkarit on jo aika kauvan ollu hankinta listalla mut uusien ettiminen ja löytämine ei vaan oo helppoo. Eilen kuitenki päätin et palkkapäivän kunniaks meen nyt vaan ja ostan uudet. Olin varmaa ihana asiakas ku sovitin melkee jokasta kenkäparia ja vielläpä useita kokoja samoista kengistä. Päätös kallistu kuitenki Adidaksen energy boosteihin. Kävin vähä aikaa sit kokeilemassa näitä ekan kerran ja voi vitsit et on hyvät! Askel ei paina ollenkaa ja kenkä on kevyt ku mikä ja pohjan vaimennus toimii ja pohja on kunnollinen eikä mikään vaahtomuoville tuntuva läpyskä. Pinta päältä hengittää kivasti ja estää jalan hikoilun mikä mulla aina johtaa hiertymiin. Oon kuullu paljon hyvää näistä kengisät, Tinja joka on juossu koko elämänsä suositteli näitä ja myyjä kaupassa oli sitä mieltä tutkiessaan jalkaani et nää ois hyvä vaihtoehto. Näillä siis mennään! Samalta reissulta mukaan tarttu myös Niken pirteen väriset treeni sortsit. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti